Monday 31 December 2012

31 Disember 2012

Selamat tinggal 2012 dan Selamat Tahun Baru 2013. Tahun ini berakhir pada hari ini dengan meninggalkan berbagai kenangan suka dan duka. Terima kasih di atas segala jasa dan sokongan anda. Ada azam saya yang telah terlaksana dan ada juga yang belum. Bagaimana dengan anda?
SELAMAT TAHUN BARU 2013 KEPADA SEMUA! Good bye 2012. All the best kepada semua & happy new year ;)
Maafkan Saya Untuk Tahun 2012 dan Sebelumnya.

Di sini saya ingin memohon maaf kepada semua yang mengenali saya jika ada sebarang kesilapan dan kesalahan yang telah saya lakukan sepanjang tahun 2012 dan sebelumnya, termasuklah ibu-bapa & adik-adik saya, semua kawan-kawan, facebook friends, pembaca blog,  bos-bos Mr Fauzy, Mr Rajan, Mr Elan, Mr Harvey, Mr Nizam dan semua bos yang tak dapat saya sebutkan di sini, sifu Irfan Khairi dan cikgu-cikgu Amim, Zul, Wadi, Zaki, Razzi dan semua sekali. Saya sedar saya tidak selalu berlembut dengan anda semua, selalu ada saja kekasaran dari saya.

Apa azam baru anda semua? Jangan lupa tuliskan azam anda dan letakkan di tempat yang mudah dilihat seperti di pintu bilik, di dinding depan laptop anda, pintu almari baju, di cermin mekap dan sebagainya. Tentu ini akan mengingatkan anda dan memberi semangat untuk melaksanakan sebelum akhir tahun 2013 nanti.

4 comments:

  1. moga2 azam baru ni akan tercapai semuanya
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tehr: Insyaallah. Semoga tercapai semuanya. Amiinn ;)

      Delete
  2. Selamat melangkah ke tahun 2013. Bila sudah menuntut daripada mereka yang pakai nanti boleh kongsi sedikit ilmu untuk pengunjung disini.

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru 2013
    Semoga ditahun ini kita bisa menjadi pribadi yang lebih baik..
    Sukses selalu..

    ReplyDelete