Sunday 18 December 2011

Makanan Cina - Dim Sum dan Pau Halal

Nasi Daun Kiambang. Gambar dari: bestmaspastry.com
Makanan Cina memang sedap dan menjadi kesukaan banyak orang. Contohnya seperti dim sum, pau, nasi daun teratai, mee, sup dan sebagainya yang sangat menyelerakan. Tapi ada kadang-kadang kita tak dapat mencari makanan Cina yang halal dengan senang.

Sekarang sudah terdapat 1 syarikat makanan berstatus halal yang menjual makanan Cina yang halal iaitu Bestmas Pastry Trading. Bestmas Pastry Trading mengeluarkan makanan Cina seperti pelbagai jenis dim sum, pau, Loh Mai Kai, Lotus Leaf Rice (Nasi dalam daun teratai) dan lain-lain lagi.


Bestmas Pastry Trading telah ditubuhkan pada Oktober 2004. Matlamat Bestmas adalah untuk mengusahakan makanan halal seperti yang dikehendaki oleh kerajaan Malaysia disebabkan kekurangan makanan halal dalam pasaran negara.

Bestmas membuat dan memasarkan makanannya untuk pasaran tempatan. Selain daripada itu Bestmas juga  menyediakan dim sum untuk syarikat makanan franchise Only Mee dan kumpulannya di sekitar Lembah Klang, Johor Bahru dan Genting Highland.

Selain dari tu Bestmas membekalkan pelbagai dim sum untuk jenama Kart Frozen Food (Rebranding) yang dipasarkan di kebanyakan pasaraya dalam negara.


Sesiapa yang berminat untuk membuat perniagaan makanan Cina ini, Bestmas sedia membantu dengan menjadikan anda pengedar atau anda boleh membeli dan menjenamakan makanan tersebut dengan jenama anda sendiri. Untuk keterangan lanjut lawati http://bestmas-pastry.com/.

 Sekarang anda boleh menikmati makanan Cina yang sedap ni dari Bestmas. Jemput makan...

No comments:

Post a Comment