Sunday 15 May 2011

Seminar Strategi Perniagaan IK2 14 Mei 2011

Pada 14 Mei 2011, telah berlangsung Seminar Strategi Perniagaan IK2 (IK kuasa 2) di Hotel Cititel, Mid Valley, Kuala Lumpur. Terima kasih kepada Sifu Irfan Khairi yang telah memberi info dan tunjuk ajar yang amat berguna kepada kami semua.


Selepas membuat pendaftaran, sementara menunggu seminar bermula, kami dipersilakan minum di sini, tiada makanan tapi ada kopi dan teh untuk sesiapa yang ingin minum. Saya dah makan sarapan di rumah jadi tak perlulah saya minum lagi. Untuk minum pagi (makan tengahari) & minum petang ada makanan dan minuman. Pendek kata kenyang. Terima kasih sifu dan PBS. (Gambar ni saya ambil selepas semua orang dah minum, jadi semua makanan dan minuman dah clear).




Sifu Irfan Khairi memulakan seminar seperti biasa dengan santai tapi penuh dengan info. Cool...





Branding sangat penting kata sifu ;)






Encik Jefri mengendalikan presentation. Ada 3 kumpulan semuanya Student Fly, I Kola dan Cediz Bent. Kumpulan saya Cediz Bent.





Sesi Q & A dikendalikan oleh sifu IK dan En Alen. Ia diadakan selepas break untuk makan tengahari.





Bergambar kenangan selepas tamat seminar. Terima kasih Siti kerana sudi tangkap gambar kami semua. Kelihatan air mineral yang disediakan. Makanan ada, minuman masa dalam bilik seminar pun ada. Terima kasih semua.



FACEBOOK
Become a Fan

No comments:

Post a Comment