Sunday 27 June 2010

MIHAS 2010

MIHAS (Malaysia International Halal Exhibition) 2010 berlangsung dari 23 - 27 Jun 2010 di Martrade. Hari ni last day, saya melawatnya.

Dalam putra lrt (yang panjang tu) on the way untuk naik shuttle bus ke MIHAS. Mira dah tunggu ni.











Shuttle bus yang saya naik ke MIHAS di Martrade, Jln Duta, Kuala Lumpur.












Bas yang sama dari sudut berlainan.













Pintu gerbang MIHAS dari depan gate Martrade.












Dah sampai di gate Martrade.










Pintu Gerbang ke MIHAS 2010 selepas melepasi gate Martrade.












Pintu gerbang semakin dekat.













Ikan beku dari USA keluaran Schafer Fisheries untuk fish fillet dan lain-lain hasil ikan bagi keluaran di Malaysia. Kata wakilnya di situ ikan-ikan begini tidak terdapat di Malaysia, menyebabkan mereka terpaksa mengimportnya.




Schafer Fisheries. Sungguh bertuah kerana mempunyai seorang wakil yang mesra dan informatif di boothnya.








Ikan-ikan di Pembangunan Buku Hijau. Tempat ni macam tak ada orang jaga. Ikan-ikan, udang, sotong dan lain-lain ada tapi mana orang yang jaga?






Pembangunan buku hijau.













Kuih-muih yang dipamirkan di booth yang lain.









Lagi sekali gambar tu.










Ini syarikat dari Pahang.













Gambar produk dari sudut lain.













Lagi produk mereka.













Saya dah keluar dari dewan pamiran. Gambar pintu gerbang dari sudut tersebut.












Saya bergambar pulak:-)










Selain dari shuttle bus, shuttle van pun ada. Lihat.... Gambar dari bas saya semasa dalam perjalanan balik selepas keluar dari Martrade.

No comments:

Post a Comment