Monday 18 March 2013

4 Program Online Belajar Dari Rumah Terhangat di Pasaran

Belajar dari rumah kini menjadi pilihan sebahagian besar dari anda yang mempunyai komitmen keluarga seperti menjaga anak-anak dan menguruskan rumah-tangga atau sedang bekerja dan tidak mempunyai cukup masa untuk belajar di kolej atau universiti. Jalan penyelesaiannya ialah belajar dari rumah.

4 Program belajar dari rumah secara online (atas talian) yang paling hangat kini ialah:

1. Perniagaan (Bisnes)
Kursus perniagaan boleh meningkatkan lagi karier bagi anda yang telah bekerja atau pada anda yang ingin membuat perniagaan sendiri.

2. Teknologi Maklumat Komputer
Bagi anda yang bekerja kemahiran komputer amat perlu. Kursus komputer biasanya tidak ditawarkan di sekolah-sekolah biasa jadi kursus ini sememangnya sangat diperlukan.

3. Pengadilan Jenayah
Kursus undang-undang yang sangat diperlukan oleh anda yang ingin bekerja di bidang penguatkuasaan undang-undang, bomba, corrections dan emergecy management. Biasanya pihak polis dan bomba mengadakan inhouse training dalam bidang ini.

4. Kejururawatan
Kursus ini biasanya diikuti oleh jururawat yang ingin memajukan lagi karier mereka di bidang kejururawatan. Hands on boleh mereka lakukan semasa bertugas dan pembelajaran dilakukan di atas talian (online).

Apa bidang yang anda minat? Carilah kursus atas talian yang anda minati untuk belajar dari rumah.

3 comments: