Wednesday 15 August 2012

Kad Raya Pertama Dari Irfan Khairi 1433H/2012

Selamat berpuasa dan selamat hari raya kepada semua, semoga segala amalan di bulan Ramadhan diterima Allah dan Syawal yang datang memberi seribu keberkatan kepada kita. Saya pohon kemaafan di atas sebarang kesilapan yang telah saya lakukan sepanjang penulisan saya di blog ini.

Petang ini (Rabu 15 Ogos 2012/26 Ramadhan 1433H), setibanya dirumah saya memeriksa peti surat. Wah! What a surprise! Seronoknya!! Saya dapat kad raya dari Sifu Irfan Khairi!!! Inilah kad raya pertama saya terima dari Irfan Khairi dan merupakan satu-satunya kad raya yang saya terima sejak beberapa tahun ni. Terima kasih Sifu IK ;)

Muka depan kad raya istimewa dari Irfan Khairi. Sampul kad tu ada dibelakang kad.

Bahagian dalam kad, penuh dengan kata-kata hikmah dan gambar-gambar famili Irfan Khairi ;)

Menarik dan unik nama anak-anak Sifu Irfan Khairi. Tengok tu.... ;)

Panduan untuk semua, adab berhari-raya.

Kesan positif Ramadhan pada kad raya Irfan Khairi

Muka belakang kad ucap selamat hari raya aidilfitri dari Irfan Khairi. Nice!!
Aidilfitri datang dengan wajah berseri, marilah kita meraikannya. Selamat Raya Aidil Fitri Sifu Irfan Khairi, ibu-bapa, adik-beradik, rakan-rakan dan semua blogger yang dihormati sekelian. 
Selamat Hari Raya maaf zahir batin.

5 comments:

  1. Kad Raya yang unik. Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin. :-)

    ReplyDelete
  2. akubiomed: Terima kasih. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Sama2, maaf zahir dan batin ;)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Shasha
    Salam Aidilfitri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ixoraroxi: Wsalam Ixora. Terima kasih. Salam Aidilfitri, maaf zahir dan batin.

      Delete